Atrybuty

Punkty Atrybutów zdobywamy wraz z poziomami naszej postaci, aż do maksymalnej ilości 64. Przeznaczając je na manę, staminę i zdrowie zwiększamy swoje zasoby, regenerację, oraz moc zdolności.

STATYSTYKI POSTACI

Statystyki lub Atrybuty w ESO mogą być czasem trudne do zrozumienia. Poniższa rozpiska ma za zadanie pomóc zrozumieć pewne efekty i zależności.

Magicka
Wpływa na maksymalną ilość many/ magicki, jej regenerację oraz obrażenia kosturów.

Health
Jak wiele obrażeń możesz przyjąć, regenerują się z czasem.

Stamina
Wpływa na maksymalną ilość staminy, jej regenerację oraz obrażenia każdej broni poza kosturami. Stamina zużywa się również podczas sprintu, uniku, blokowania i ciosów tarczą, skradania się i uwalniania spod negatywnych efektów.

Maximum Magicka/ Stamina + regeneracja
Wpływa na obrażenia umiejętności, które z racji nie posiadania cooldownów mogą być używane aż do wyczerpanai zasobu. Magicka i stamina regenerują się z upływem czasu (ilość co 2 sekundy). Silne ataki kosturami przywracają manę, reszta staminę. Ponadto mikstury i przeróżne pasywki/ buffy pomagają regenerować i przywracać zużytą manę/staminę. Każdy punkt atrybutu zwiększa nasz zasób o 111.  Każdy poziom postaci natomiast o 20.

Maximum Health
Każdy wydany punkt zwiększa nasze zdrowie o 122, każdy zdobyty poziom postaci o 156. Jedynie kilka zdolności w grze wykorzystują zdrowie jako zasób przy castowaniu.

Spell/ Weapon Damage
Wypadkowa bazowych obrażeń broni, maksymalnej many/ staminy, oraz dodatkowych bonusów. Wpływa odpowiednio na siłę obrażeń/ leczenia zdolności wykorzystujących manę/ magickę.

Spell/ Weapon Critical
Szansa na zadanie 50% większych obrażeń (lub przywrócenie 50% więcej zdrowia) odpowiednią bronią i zdolnościami.

Spell/ Physical Resistance
Zmniejsza otrzymywane obrażenia. Żwyioły i oblivion zaliczają się do Spell Damage, krwawienie i trucizna do Physical. Części Pancerza przekładają się na naszą odporność w stosunku 1 do 1.

Critical Resistance
Redukuje bonus do obrażeń które zadaje przeciwnik przy ciosie krytycznym.

Spell/ Physical Penetration
Ignorowanie pewnej części całkowitej odporności przeciwnika przy każdym ciosie. Działa jak obniżenie/ redukcja pancerza, ale wyłącznie przy twoich atakach. Nie ma jej w żadnym oknie statystyk (chyba że użyjemy odpowiednich addonów), ale łatwo ją policzyć gdyż zwiększamy jej wartość jedynie naszym uzbrojeniem, lub wydanym champion points

Graczom PC polecamy addon „Harven’s Extended Stats”, który rozbudowuje okno statystyk w grze.