Champion points

Champion System to kontynuacja rozwoju postaci po osiągnięciu 50 poziomu. Od tego momentu zdobywamy Champion Points które posiadane będą w obrębie całego konta. To znaczy że tylko postać powyżej 50 lvelu może zdobywać punkty, ale używać ich mogą wszystkie inne, nawet te nowo stworzone avatary. Powraca dobrze fanom znany motyw konstelacji i ich strażników: Wojownika, Maga i Złodzieja.

Ekwipunek 160 cp to najwyższy możliwy poziom używanego sprzętu. Po przekroczeniu tej granicy postać nie otrzymuje już kary za różnicę levela i każdy nowo zdobyty przedmiot będzie na tym pułapie.

KONSTELACJE (ZNAKI)

Wojownik, Złodziej i Mag to strażnicze konstelacje. Każda z nich otrzymuje punkt co trzy poziomy w tej kolejności. Wydawane są one na siłę pasywek w pomniejszych konstelacjach. Za 3000 golda możemy zresetować je i rozdać ponownie w każdej chwili.

Aspekty wytrwałości, potęgi i finezji

Aspekty wytrwałości, potęgi i finezji

Każdy strażnik ma swój motyw przewodni, oraz zasób który powiększa. Czerwone punkty to defensywa i max hp, niebieskie to ofensywa i mana, a zielone to sustain i stamina.

Konstelacje

Konstelacje

Każda gwiazda z – i + to pasywny skill w który można zainwestować maksymalnie 100 punktów. Gwiazdy bez nich to kamienie milowe które uaktywaniają dodatkowy bonus po wydaniu kolejno 10, 30, 75 i w końcu 120 w konkretnym znaku.

ENLIGHTMENT

Oświecenie to buff który pozwala na zdobywanie doświadczenia z czterokrotnie większą szybkością. Niezależnie jakie jest źródło ekspertyzy ( moby, quest, slayer achievment) będzie ona powielana aż do momentu w którym licznik oświecenia spadnie do zera. Po wbiciu 50lvla otrzymujemy spory limit, aby przyśpieszyć nieco nasz start w nowy system.
Po jego wyczerpaniu każdego dnia przybywa nam 400k co oznacza, że bonus działa dopóki nie nagromadzimy tej sumy (x4, w normalnych warunkach było by to 100k expa). Ten akcent umożliwia nieco mniej aktywnym graczom systematyczny rozwój, lub nieco luźniejszy powrót po dłużej przerwie.