WALCZ O PRZETRWANIE W WIĘZIENIU BLACKROSE

WKROCZ NA ARENĘ

Była cesarska kolonia karna, położona głęboko wewnątrz zdradzieckiego, bagnistego wybrzeża Murkmire, Więzienie Blackrose zostało zbudowane przed wiekami przez maga Pelladila Direnniego i jego armię Kamiennych Atronachów. Mówi się, że w więzieniu znajdowali się najgroźniejsi (lub najbardziej niewygodni) zbrodniarze i kreatury Cesarstwa. aż z biegem czasu miejsce zyskało reputację brutalnego. Podczas gdy plotki mówią o niezliczonych okrucieństwach dokonanych wewnątrz murów, niewielu mieszkańców ucierpiało bardziej z rąk ich strażników niż rdzenni Naga, plemię groźnych argoniańskich wojowników.

Wiele stuleci później potomkowie jeńców przejęli starożytne więzienie i teraz, nazywając siebie Czarnymi Gwardzistami, używają go zarówno jako bazy dla swoich wypadów, jak i poligonu dla nowych rekrutów. Jednak ty znajdujesz się w byłym więzieniu z innego powodu: misji ratunkowej.

„Ty i twoja grupa weszliście do więzienia Blackrose, aby pomóc złodziejce Erilthel uwolnić jej mistrza Seeks-the-Dark, który został pojmany i zmuszony do prowadzenia placówki” – mówi Mike Finnigan, ESO  Dungeon Lead. „Erilthel tropiła go (jest swego rodzaju super szpiegem) aż do tego miejsca, ale żeby go uratować musi stawić czoła praszczęcie przygotowanej przez niejakiego Drakeeha.”

WALKA

W Więzieniu Blackrose, ty i troje twoich towarzyszy stoczycie walkę z falami przeciwników na pięciu oddzielnych arenach, w tym cesarskimi dezerterami, bagiennymi bestiami, hordami wampirów i oczywiście samymi Czarnymi Gwardzistami. Każda z pięciu aren składa się z pięciu rund, a ostatnia to szczególnie trudna walka z bossem.

Projektując więzienie w Blackrose, zespół opierał się na sukcesie aren Dragonstar i Maelstrom.

„W przypadku Blackrose chcieliśmy wprowadzić pułapki i niebezpieczeństwa, jak na Maelstrom, ale jednocześnie nie chcieliśmy używać tych, których gracze już doświadczyli” – mówi Finnigan. „Więc zmieniliśmy sposoby, w jakie można uniknąć lub złagodzić ich efekty oraz umieszczając niektóre jako mechaniki w walkach z bossami.”

Na każdej z pięciu aren (oprócz hord potworów i podstępnych bossów) stawisz czoła wyjątkowemu, zabójczemu środowisku i mimo, że możesz po prostu unikać niektórych z jego niebezpieczeństw, masz również możliwość wykorzystania innych w walce o przetrwanie.

By pomóc uporać się z morderczymi arenami Więzienia Blackrose, udostępniamy graczom cztery nowe Sigile, podobne do tych, które znajdziecie w Maelstrom. Aktywując poszczególne z nich drużyna zyskuje potężne dobrodziejstwa:

  • Sigil of Resurrection: Wskrzesza martwych członków drużyny i chroni aktywującego gracza
  • Sigil of Shielding: Zmniejsza otrzymywane obrażenia wszystkim członkom drużyny i odbija pociski przez pewien czas
  • Sigil of Sustain: Zwiększa manę i staminę wszystkim członkom drużyny przez pewien czas
  • Sigil of Healing: Leczy wszystkich członków zespołu przez pewien czas

„Mimo że Dragonstar była świetna, była również binarna: można ją przejść lub nie. Ale dzięki Sigilom wprowadzonym w Maelstrom daliśmy graczom gradient trudności, którym mogli manipulować „- mówi Finnigan. „Tak więc w przypadku więzienia Blackrose również chcieliśmy dać graczom możliwość dostosowania trudności, integrując ją z mechaniką.”

Ponieważ możesz używać tylko konkretnego Sigila raz na arenę, a punkty odejmowane są od twojego wyniku, aktywowanie Sigili jest wyborem taktycznym. Czy zrobisz z nich użytek czy nie, wpłynie na twoje doświadczenie w Więzieniu Blackrose.

WIĘKSZE NIEBEZPIECZEŃSTWO, LEPSZE NAGRODY

Nie będzie łątwo, ale ci, którzy przeżyją Więzienie Blackrose, będą cieszyć się wystarczającą rekompensatą za swoje wysiłki. Na początek, każdy boss w więzieniu Blackrose dropi części jednego z trzech setów znalezionych w DLC Murkmire. Obejmuje to takie zestawy, jak Bright-Throat’s Boast, który zwiększa twoją maksymalną Manę i jej regenerację, gdy masz aktywny drink buff.

Podczas gdy te nowe sety są niczego sobie, przechodząc Więzienie Blackrose zdobędziesz unikalną broń. Podobnie do tej znalezionej w Maelstrom, Dragonstar i Asylum Sanctorium, wzmacnia ona aktywne skille. Na przykład, Blackrose Restoration Staff zapewnia sojusznikom buff Major Vitality (+30% otrzymywanego leczenia) gdy chronicie ich za pomocą Steadfast Ward (skill z drzewka Restoration Staff). Przechodząc Veteran Blackrose (zwiększony poziom trudności), zdobywamy poprawione wersje oręża z dodatkowym bonusem do statystyk.

Ponadto ukończenie Veteran Blackrose nagradza unikatowym przedmiotem kolekcjonerskim: Marshmist Palescale Skin. Ta nowa skóra nadaje postaciom jaszczurzy charakter, pomagając im wyróżniać się wśród innych i wpasować w bagienne tereny. Oprócz skina, otrzymujemy również tytuł “The Unchained”.

ZAMKNIJ BLACKROSE NA DOBRE

Niegdyś najbardziej brutalna kolonia karna Cesarstwa, teraz jest baza operacji dla okrutnych Czarnych Gwardzistów. Podejmując to wyzwanie Twoja drużyna musi przebić się przez 5 etapów, po których czeka Was największe wyzwanie: Drakeeh the Unchained. Czy jesteś gotowy, aby sprawdzić się na nowej arenie?

The Elder Scrolls Online: Murkmire wkrótce dostępne dla członków ESO Plus i w Crown Store. Ponadto DLC możliwe do uzyskania jako nagroda dziennego logowania w Listopadzie. Pojawi się z aktualizacją 20, darmową łatką do gry dla wszystkich graczy ESO.